Поширені питання
Що робити, якщо прийшла пошкоджена посилка?
Якщо після отримання та розпакування посилки ви виявили, що деякі товари розбиті, тріснуті або пошкоджені будь-яким іншим чином, важливо негайно повідомити нас про пошкодження, щоб ми мали змогу вчасно зв'язатися із транспортною службою, за допомогою якої було доставлено посилку. Пошкоджену посилку також необхідно негайно сфотографувати і надіслати нам.Колір відтінку фарби на фото може відрізнятися від відтінку фарби у банці
Важливо розуміти, що камера та налаштування смартфона по-своєму спотворюють реальний колір (навіть якщо це професійний фотоапарат), до того ж, варто враховувати що засоби зберігання та передачі зображення (месенджери, електронна пошта тощо) додатково спотворюють колір стисненням зображень, але й це ще не все. Матриці екранів пристроїв також мають свої характеристики та можливості перенесення кольорів.
Виходячи з усього перерахованого вище, робимо висновок, що точно встановити колір фарби по фотографії неможливо, а фарбувати автомобіль фарбою, підібраною по фотографії, ми нікому не радимо. Рекомендуємо уточнювати відтінок кольору у менеджера і обов'язково робити викраску перед нанесенням фарби на авто.
Актуальність цін
Ціни на нашому сайті оновлюються щодня або за зміни вартості.
Зверніть увагу, що ціни на товари в рекламних банерах можуть відрізнятись від цін на сайті, в рекламі були оновлені раніше, ніж на сайті.
Ми ретельно стежимо за актуальністю цін і намагаємось оновлювати їх вчасно, щоб ви завжди мали найточнішу інформацію. Однак, враховуючи нестабільність економічної ситуації та постійні коливання курсу, рекомендуємо уточнювати актуальні ціни у наших менеджерів при оформленні замовлення перед оплатою та отриманням товару.